Vraag & antwoord

Ik krijg een foutmelding in het scherm eerste keer inloggen

Als u de link in de activatiemail aanklikt, gaat u naar het scherm "eerste keer inloggen".
Hier ziet u hoe uw naam en correspondentieadres in onze administratie staan vermeld. Deze gegevens kunt u niet zelf aanpassen.
Uw telefoonnummers en e-mailadres kunt u wel aanpassen. Er moet hier een geldig 06-nummer en e-mailadres worden ingevuld. Als dit niet het geval is, wordt er een foutmelding gegeven. Past u dan het telefoonnummer of e-mailadres aan.
Het e-mailadres dat u opgeeft, mag niet al bij iemand anders in gebruik zijn. Als dit wel zo is, wordt een foutmelding gegeven.
Nadat u op "bewaar gegevens" heeft geklikt, ontvangt u een SMS-code op het door u opgegeven mobiele telefoonnummer. Ontvangt u deze niet? Dan heeft u waarschijnlijk een verkeerd telefoonnummer ingevuld. Ga een scherm terug en pas het telefoonnummer aan.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden