Klacht klachtencommissie
Klachtencommissie
Bent u hierna toch niet tevreden? Dan spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil. Meld u dan bij de Regionale klachtencommissie. Dit is een onafhankelijke commissie die is ingesteld door het Samenwerkingsverband Woningcorporaties Westelijke Mijnstreek.
U kunt pas een klacht indienen bij de Regionale Klachtencommissie als u niet tevreden bent over de manier waarop wij uw klacht hebben opgelost. Of als wij de klacht niet binnen 2 maanden hebben afgehandeld.
De Regionale Klachtencommissie neemt uw klacht niet in behandeling als:
- uw klacht niet schriftelijk is ingediend bij Zaam Wonen
- de klacht betrekking heeft op een huurverhoging; hiervoor kunt u terecht bij de Huurcommissie
- u al een procedure hebt gestart bij een rechter of andere beroepscommissie of die gaat starten
- de klacht niet volledig is aangeleverd.
U dient uw klacht schriftelijk in te dienen bij de klachtencommissie. Dit kan het makkelijkste met het klachtenformulier. Het formulier stuurt u samen met alle relevante schriftelijke stukken op naar de klachtencommissie.