Nieuwsbericht

Gezocht: Rayonleider Vastgoed

Publicatiedatum: 16-12-2021

Voor onze afdeling Wonen en Vastgoed zoeken wij op korte termijn een Rayonleider Vastgoed. Je bent integraal verantwoordelijk voor de technische kwaliteit van het vastgoed in jouw rayon. Natuurlijk ben je scherp op de kwaliteit, de kosten en de planning.

 

Het team

Het team vastgoed bestaat uit 7 collega’s die intensief met elkaar samenwerken en dagelijks bezig zijn met het onderhouden en vernieuwen van onze circa 3.000 verhuureenheden, waarvan 2.700 woningen. Als rayonleider werk je nauw samen met de medewerkers dagelijks onderhoud, bedrijfsbureau, inkoop en wijk- en complexbeheer.

Samen zorgt het team ervoor dat de kwaliteit van onze woningen optimaal is en de bewoners plezierig kunnen wonen. In 2021 hebben we het gebiedsgericht werken ingevoerd. Voor jou betekent dit dat je verantwoordelijk bent voor je eigen werkgebied met circa 1350 woningen.

Omdat we starten met verschillende nieuwbouwprojecten ben je ook sparringpartner voor de projectontwikkelaar nieuwbouw.

Wat ga je doen?

Planmatig en projectmatig onderhoud pak je gestructureerd en doelgericht aan. Je inventariseert de kwaliteit van het aan jou toegewezen woningbezit en levert je inbreng bij het samenstellen van de onderhoudsbegroting. Je organiseert met onze inkoper de aanbesteding van werkzaamheden en controleert tijdens de uitvoering. Je signaleert mogelijke knelpunten en lost ze op.

We combineren de uitvoering van planmatig onderhoud met het verduurzamen van onze woningen. Je beschikt over de kennis en de motivatie om op dat vlak flinke stappen te zetten.

Heeft een collega het ineens druk met extra veel klachten of reparatieverzoeken? Dan spring jij bij. We hechten veel waarde aan collegiale samenwerking en ondersteuning.


Wat vragen wij van jou?

  • Een afgeronde bouwkundige hbo-opleiding.
  • Ten minste 7 jaar ervaring met operationeel opdrachtgeverschap of projectmatig werken, werkvoorbereiding, toezicht houden, of calculatie bij een uitvoerend bouwbedrijf of woningcorporatie.
  • Je legt makkelijk verbinding met bewoners, collega’s en samenwerkingspartners.
  • Je bent op de hoogte van geldende kaders en regelgeving in vastgoedbeheer en onderhoud.
  • Je bent proactief en neemt initiatief. Vooral bij het structureren van (werk)processen en bij minder impactvolle keuzes.
  • Affiniteit met duurzaam bouwen;
  • Meedenken (met samenwerkingspartners) om het werk zo efficiënt mogelijk te organiseren. En daarbij durf je ook buiten de kaders te denken;
  • Goed omgaan met acute kwesties en daar snel op inspeelt;
  • Je bent accuraat en zorgvuldig: jij hebt graag je administratie op orde!

Wat bieden wij?

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten.
  • Een 36-urige werkweek.
  • Een salaris in schaal I (min. € 3.523 en max € 4.633 bruto per maand) met doorgroeimogelijkheid naar schaal J.
  • Een contract voor bepaalde tijd van 1 jaar, met de intentie dit om te zetten naar een vast dienstverband.
  • De kans om in een energiek team van professionals te werken aan de toekomst van Zaam Wonen.
  • Balans tussen het werken vanuit huis met daarbij behorende thuiswerkfaciliteiten en het werken op ons kantoor in Stein.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.

Reageren?

Heb je belangstelling voor deze functie? Reageer dan uiterlijk 16 januari 2022 via een mail met motivatie naar dhr. Dominique Urlings (bestuursadviseur) d.urlings@zaam-wonen.nl

Heb je vragen over de functie neem dan contact op met dhr. Hub Meulenberg (manager Wonen en Vastgoed) h.meulenberg@zaam-wonen.nl of via 046 - 420 35 35

 

Deel deze pagina