Nieuwsbericht

Onze maatregelen tijdens de coronacrisis - vanaf 2 juni

Publicatiedatum: 27-05-2020

Op dit moment zijn er in Nederland maatregelen om het Coronavirus niet verder te verspreiden. U leest hier hoe Zaam Wonen hiermee omgaat en wat dit mogelijk voor u betekent.

 

Algemeen

  • Ons kantoor gaat vanaf 2 juni weer op afspraak open van maandag tot en met donderdag. Volg hierbij de richtlijnen voor het kantoorbezoek.
  • Telefonisch blijven wij bereikbaar via (046) 420 35 35. Naar de contactpagina.
  • Onze medewerkers en monteurs letten goed op hun hygiëne. Zij nemen extra maatregelen om de kans op besmetting zo klein mogelijk te houden.
  • Op ons kantoor zijn diverse maatregelen getroffen om te voldoen aan de anderhalve-meter-samenleving.

Onderhoud, renovaties en reparaties

  • Geef uw klachten en reparaties door via ons algemeen telefoonnummer, via de WocoAPP of via onze website. In overleg wordt gekeken welke reparaties uitgevoerd kunnen worden. Naar de pagina voor reparatieverzoeken.
  • Het kan iets langer duren dan u van ons gewend bent voor een reparatie, CV-storing of liftstoring wordt opgelost.
  • Reparaties en geplande onderhoudswerkzaamheden die in de woning moeten worden uitgevoerd, zoals het vernieuwen van een keuken, badkamer of toilet, worden alleen met toestemming van de huurder en met alle noodzakelijke maatregelen om besmetting te voorkomen, uitgevoerd. Veiligheid voor de huurders en de aannemer is het voor ons het belangrijkste. De aannemer zal met de huurder afspraken maken over hoe ze het werk veilig willen uitvoeren. Als beide partijen vertrouwen hebben in de werkwijze, kan het onderhoud plaatsvinden. Onderhoudswerken die worden uitgesteld, plannen we later opnieuw in om uitgevoerd te worden.
  • Geplande onderhoudswerkzaamheden die alleen buiten uitgevoerd worden (zoals buitenschilderwerk, tuinonderhoud, vernieuwen garagepoorten, verduurzaming enz.) gaan gewoon door. Daar waar de aannemer ook deels binnen moet zijn doen we dit in goed overleg met de huurder.

Huuropzegging en toewijzing nieuwe woning

  • Afspraken bij U thuis gaan niet meer door.
  • Als wij  een afspraak met u hebben  (bij ons op kantoor of bij u thuis) dan nemen we telefonisch contact met u op.
  • Heeft u de huur opgezegd? Dan bespreken we samen met u of u uw woning wilt laten bezichtigen door een nieuwe huurder en hoe we dit doen (telefonisch of via de mail).
  • Er zijn voorlopig geen groepsbezichtigingen.
  • Is een woning aan u toegewezen? Dan nemen wij contact met u op. Samen met u bespreken wij hoe en wanneer u de woning kunt bezichtigen.
  • Bent u akkoord met de toegewezen woning? Dan maken wij met u aanvullende afspraken over het ontvangen en tekenen van het huurcontract en de sleuteloverdracht.

Huur betalen

  • Betaalt u normaal gesproken de huur op ons kantoor? Dan is dat nu helaas niet mogelijk. Wij vragen u om de huur digitaal over te schrijven. Maak het huurbedrag over op rekeningnummer NL83BNGH 028.50.48.686 op naam van Woonstichting Zaam Wonen. Vergeet niet om uw adres te vermelden.

 

We doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te blijven helpen. Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden