Nieuwsbericht

Ons vijfde bewonersblad - digitaal en persoonlijk

Publicatiedatum: 21-08-2019

 

Lees hier ons vijfde bewonersblad

 

Mogen wij aan u voorstellen ... onze collega Jan Thoonen                                                              

Is uw woning toe aan een nieuwe badkamer, keuken of toilet? Dan gaat u hem ongetwijfeld ontmoeten: Jan Thoonen. Jan verzorgt al sinds 2013 de aansturing van de reparaties en het onderhoud aan onze woningen. Zowel het  reparatie-onderhoud, mutatieonderhoud (als een woning vrijkomt voor een nieuwe huurder) en groot onderhoud in de woning.

Goed nieuws!

Op onze website kunt u in ons huurderportaal 24 uur per dag, 7 dagen in de week terecht om uw huurzaken te regelen. Betalen via iDeal, een rekeningnummer wijzigen, een automatische incasso aanvragen en nog veel meer. Het is nu online allemaal mogelijk.                                    

Onze WocoAPP - Zaam Wonen altijd binnen handbereik

Nooit meer zoeken naar ons telefoonnummer, de website of het e-mailadres. Met deze App heeft u Zaam Wonen altijd bij de hand! U kunt 24 uur per dag een vraag stellen of een reparatie melden.

50 jaar in de zon

De opkomst was geweldig! We hebben ruim 100 trouwe huurders in het zonnetje kunnen zetten tijdens onze gezellige bijeenkomst in Stein en Born. Deze huurders huren in 2019 al vijftig jaar of langer bij ons (voorheen Maaskant Wonen of WBG). Dat was reden voor een feestje.

Groenonderhoud

Regelmatig ontvangen wij vragen over het onderhoud van het algemeen groen. U betaalt voor onderhoud dat een paar keer per jaar wordt uitgevoerd, maar wat houdt dat in?

Wanneer verhuist u naar een seniorenwoning?

Op een stralende dag in juli ontmoeten we mevrouw Zetz in haar nieuwe seniorenwoning in de St. Jozefhof in Esloo. Zij huurt al bijna 15 jaar bij ons, tot voor kort op de Heuvelstraat in Meers. In het interview neemt ze u mee in haar ervaring bij het verhuizen “Door op tijd te verhuizen naar een geschikte woning, ervaar ik het leven als een stuk prettiger. Ik heb het hier naar mijn zin!”

Onze jaarresultaten over 2018

We zijn trots op de stappen die we dit jaar hebben gezet. Beleid en processen werden geüniformeerd, we maakten samen met stakeholders, huurdersorganisaties en medewerkers een nieuw ondernemingsplan. Met de medewerkers gaven we inhoud aan onze nieuwe identiteit, die we tot uiting brengen in de kernwaarden: klantgericht, ondernemend en betrouwbaar. 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden