Over Zaam Wonen Nieuws & publicaties Laatste nieuws Jaarverslag 2020

Jaarverslag 2020

Leestijd: 1 min

Met veel plezier bieden wij u het jaarverslag 2020 van Zaam Wonen aan. Met dit verslag verantwoorden wij ons over de inzet en prestaties die wij hebben geleverd. Het jaar 2020 gaat de boeken in als het jaar van de coronacrisis. Bij veel organisaties, ook bij Zaam Wonen, gingen de deuren van het kantoor op slot en werden werkzaamheden vanuit huis voortgezet. Dat was nieuw en stelde ons voor de uitdaging om onze belangrijkste taken op een andere manier te blijven doen en de dienstverlening op orde te houden.

Zaam Wonen is er het afgelopen jaar ondanks de coronacrisis in geslaagd haar belangrijkste taken goed uit te voeren. De klanten zijn erg tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en we hebben grip op onze bedrijfslasten. Resultaten die we kunnen bereiken dankzij een hoge mate van betrokkenheid van onze medewerkers en een nauwe samenwerking met een groot aantal partners en leveranciers.

Bekijk ook zeker ons overzicht met de belangrijkste cijfers over 2020.