Klacht of compliment?

Klanttevredenheid en servicegerichtheid zijn belangrijke drijfveren voor Zaam Wonen. Het kan, ondanks al onze inspanningen, voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Als dat zo is, dan horen wij dat graag van je! Wij lossen dit graag samen met je op. Ben je tevreden? Ook dan horen we dat graag van je. 

Ben je tevreden?

Geef hier je compliment door en wij zorgen dat de betreffende medewerker, afdeling of hele organisatie je compliment ontvangt.

Compliment doorgeven

Stap

1

Niet tevreden over ons?

Dien hier je klacht in en je krijgt binnen twee weken een reactie van ons.

Klacht indienen

Stap

2

Huurders Belangen Vereniging

Ben je hierna niet tevreden? Neem dan contact op met de Huurders Belangen Vereniging. Je kunt  pas een klacht indienen bij de Huurders Belangen Vereniging als je niet tevreden bent over de manier waarop wij je klacht hebben opgelost. 

Klacht melden bij HBV

Stap

3

Klachtencommissie

Ben je hierna toch niet tevreden? Dan spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil. Meld je dan bij de Regionale klachtencommissie. Dit is een onafhankelijke commissie die is ingesteld door het Samenwerkingsverband Woningcorporaties Westelijke Mijnstreek.

Je kunt  pas een klacht indienen bij de Regionale Klachtencommissie als je niet tevreden bent over de manier waarop wij je klacht hebben opgelost. Of als wij de klacht niet binnen 2 maanden hebben afgehandeld.

De Regionale Klachtencommissie neemt je klacht niet in behandeling als:

  • je klacht niet schriftelijk is ingediend bij Zaam Wonen
  • de klacht betrekking heeft op een huurverhoging; hiervoor kun je terecht bij de Huurcommissie
  • je al een procedure hebt gestart bij een rechter of andere beroepscommissie of die gaat starten
  • de klacht niet volledig is aangeleverd.

Je klacht dien je schriftelijk in bij de klachtencommissie. Dit kan het makkelijkste met het klachtenformulier. Het formulier stuur je samen met alle relevante schriftelijke stukken op naar de klachtencommissie.

Klacht melden bij Klachtencommissie
Klachtenreglement